nedjelja, 24. lipnja 2018.

Zašto Forever Living Products?

Zašto Forever Living Products i MLM - Moja priča


"Je li to stvarni posao ili zafrkancija? Što radiš na tom poslu? Zašto baš Forever?"
To su najčešća pitanja koja mi prijatelji i poznanici postavljaju.

Evo vam odgovor.

Prvo što trebate znati jest što znači Multi level marketing ili Network marketing jer ono je temelj Forevera. MLM ili mrežni marketing je sustav koji koristi preporuke osobe od povjerenja za prodaju roba ili usluga, a iz tog razloga također je poznat i kao marketing po preporuci.

MLM sistem je poslovanja s raznim levelima zarade koju kompanija daje svojim klijentima koristeći direktnu promociju preko tih istih zadovoljnih klijenata. Na taj način reklama putuje brzo i jeftino, što znači da si kompanija može priuštiti novčano nagraditi svoje predstavnike.

Drugi pojam s kojim trebate biti upoznati su piramide i lanci sreće.

Evo kako razlikovati MLM i piramidu:

  • piramide zarađuju samo od zapošljavanja ljudi, te zapravo ne postoji roba ili usluga koja se prodaje
  • uz MLM novac se zarađuje direktnom prodajom proizvoda ili upravljanjem timom prodavača, gdje menadžeri dobivaju postotak njihove prodaje


Razlika između mrežnog marketinga i piramide je bitna jer su piramide zabranjene, dok MLM nije.

MLM, u ovom slučaju Forever, svakome pruža potpuno iste uvjete za početak posla iz jednog razloga: svatko je plaćen onoliko koliko zaradi.

Preko 50 milijuna ljudi bavi se mrežnim marketingom, ono je najbrže rastući oblik poslovanja, a promet se mjeri u milijardama dolara godišnje.

Zašto se onda ljudi protive MLM-u?

Zbog neupućenosti.

Neki od velikih zagovornika MLM-a su Warren Buffet, najuspješniji investitor svih vremena, kao i Robert Kiyosaki, autor jedne od najprodavanijih financijskih knjiga. Čak i Donald Trump, možda ne toliko popularan u određenim krugovima, no bez sumnje utjecajan i uspješan čovjek, aktivno podupire multi level marketing.

"U ovom poslu Vi ne izgrađujete mrežu, Vi izgrađujete sebe i svoje suradnike/lidere, a oni izgrađuju Vašu mrežu." 
- R. T. Kiyosaki

Mnogi će Vam, kao i meni, reći da MLM ne valja, da je to prijevara i piramida, da je to shema kojom bogate kompanije varaju naivne kupce kako bi im uzeli više novaca nego što zarade. Vjerujte mi, naslušala sam se takvih izjava, vidjela sam po Internetu "pametne" riječi protivnika MLM-a i ako se odlučite na suradnju u Foreveru i Vi ćete se toga naslušati.

Ne obazirite se.

Ti ljudi progovaraju iz neznanja i prenose ono malo što su načuli od svog šogora, rođaka ili prijatelja.

Osobno, kada sam prvi puta čula za Forever također sam bila skeptična, danas postoji previše prijevara koje počinju na sličan način. No gledala sam iz prve ruke kako mi je vlastita majka uz ovaj posao, uz Forever Living Products, pronašla dobitnu kombinaciju. Najviše me privukao entuzijazam i pozitivna energija koja zrači iz svake osobe s kojom sam se susrela u Foreveru. A naravno, tu je i zarada. 

Jednom kada sam shvatila kako ovaj sistem funkcionira, nisam mogla odoljeti - željela sam postati dio tima Forever.

Ako želiš još informacija ili mi se želiš pridružiti, javi mi se ili posjeti moju Facebook stranicu, Instagram ili pregledajte moj blog.

magdalena.zlovolic@gmail.com
+385/99 843 6374


Nema komentara:

Objavi komentar